משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

קולקציית תכשיטי בת מצווה

קולקציית תכשיטי בת מצווה

אז שהקמתי את הסטודיו לפני עשור הגיעו אלי מכל קצוות הארץ אימהות ביחד עם בנותיהן למדוד תכשיטים וזכור לי אין סוף מקרים בהן הבנות ביקשו ממני לעצב  להן תכשיט מיוחד לבת המצווה. היות ואני מתרכזת בעולם הנשים אף פעם לא הגעתי לכך. עד שיום אחד צלצלה אלי בת של לקוחה וביקשה שאני אעצב לה תכשיט לבת מצווה היא הזכירה לי שכשהייתה בת 7 הבטחתי לה שכשתגיע לגיל מצוות אעצב לה תכשיט וכך היה ומכאן נכנסתי לתוך העולם הזה ורקמתי קולקציה שלמה של תכשיטים לבת מצווה ובקולקציה החדשה ניתן למצוא צמידים, שרשראות טבעות, קשתות ומסרקיות לשיער ועגילים מגולדפילד, בציפוי זהב וכסף ובשילוב אבנים מנצנצות ואבני חן.

ילדת בת מצווה עם תכשיט נטע ליבנה

 

התכשיטים מעוצבים במראה אלגנטי ויוקרתי אולם הם קטנים ומותאמים לבנות צעירות. בקולקציה ניתן למצוא טבעות גולדפילד עדינות, חלקן חלקות וחלקן משובצות, בגדלים שונים המתאימים גם לפרקי האצבעות העליונות וגם לתחתונות.  שרשראות עדינות עם שמות ומילים הנעשות לפי הזמנה ומותאמות לכל אחת באופן אישי. תכשיטים עם סימבולים כגון סמיילי, לבבות, פרפרים, חמסות, פרסות, פפיונים, פרחים , PEACE, מפתח סול ועוד. מגוון גדול של עגילים תלויים וצמודים לאוזן. עגיל עם שם ועגילי גולדפילד קטנים ועדינים במגוון עיצובים.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה גם תכשיטי עורות וחוטים במגוון צבעים המותאמים גם הם לדור הצעיר.

התכשיטים  עצמם מיועדים בכלל לאירועים מיוחדים ומרגשים בחייהן של הבנות וגם מהווים מתנת בת מצווה/ יומולדת מושלמת לנערות צעירות.

ילדת בת מצווה עם תכשיט נטע ליבנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *