משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

באתר FASHION IL פורסמה כתבה על התכשיטים החדשים שעיצבתי. מאוד התרגשתי לקרוא..משתפת אתכם ומקווה שתהנו כמוני.

שפה עיצובית חדשה

דפנה סאפר – כתבת אופנה 

מעצבת התכשיטים נטע ליבנה משיקה קולקציות תכשיטים חדשות. חיבור בין אנשים ואיזון בין קטבי החיים. שילוב של יוקרה, אלגנטיות והתרסה. “שפה גלובלית שמדברת לכולם”

בעיצומה של מלחמה משיקה נטע ליבנה, מעצבת התכשיטים הבינלאומית קולקציית תכשיטים חדשה, שהמהות שלה היא כל מה שעובר עלינו בין ימים של שמחה לימים של עצב, ובין תחושת ייאוש לתקווה, הקולקציה של ליבנה שמה במרכז את ה-‘גם וגם’, הטוב והרע, היין והיאנג, ואיתם היא יוצרת שפה עיצובית חדשה עם השילוב של יוקרה, אלגנטיות והתרסה.
 
עם הקטבים הללו נטע ליבנה בחרה לקרוא לקוקלציה שלה UNITE IN FASHION והיא מוכיחה שהצדדים השונים, יכולים יחד להתאחד תחת קורת גג אחת, “אני מאמינה שהדרך לעולם טוב יותר עוברת בלבבות האנשים והחיבור הבסיסי ביותר בין אנשים בכל העולם נוצר דרך אמנות, מוסיקה, ואופנה. זוהי שפה גלובלית שמדברת לכולם”. אמרה ליבנה. בימים אלה תוכלו למצוא תכשיטים חדשים שעוצבו במיוחד ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל.
נטע ליבנה היא מעצבת תכשטים ותיקה מזה כמעט שני עשורים, העיצובים של נטע זכו לענוד שמות מוכרים כמו רוית אסף, מגי אזרזר, מיכל אמדורסקי ועוד.  התכשיטים שלה נמכרו בבוטיקים בארצות הברית ובאירופה וכיום נמכרים גם כאן בארץ, בסטודיו שלה או באתר.