משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

תכשיטי העצמה

 

בשנים האחרונות גיליתי את העולם הרוחני אני מגלה שהפילוסופיה שעומדת מאחורי הבודהיזם ותורות המזרח העתיקות פותחת בפני עולמות אל תרבויות , דרכי חשיבה ומנהגים חדשים. השתתפתי בסדנאות , שמעתי הרצאות, חוויתי דמיון מודרך, מדיטציות,  ועברתי תהליכי התפתחות אישית שהעבירו אותי ממצב שבו הרגשתי שאני חלק ממרוץ החיים, למצב שבו אני חיה בזרימה , בחיבור לרגש, לאינטואיציה, לנשימה ולתחושת שלווה פנימית גם בתקופות המאתגרות כאשר אני חושבת על העצמה, אני חושבת על אלמנט  שמייצר התפתחות חיובית בצורת רגש של התלהבות, שמחה, תחושת גדילה, התפתחות ועוצמה. העצמה נשית עבורי היא כל דרך שגורמת לאשה להתחבר למהות הפנימית שבתוכה. לדרכים בהן היא מאפשרת לעצמה להרגיש בטחון עצמי ותחושת ערך. בתכשיטים שאני יוצרת אני יוצקת אנרגיה של העצמה דרך הצורות והסמלים, הצבעים והמילים להלן כמה רעיונות בנושא תכשיטי העצמה:

 

מה אלו תכשיטי העצמה? במבט ראשון אפשר להניח שמדובר בתכשיטים שמעצימים איכות או מהות מסוימת, או שעצם ענידתם מזכירה לנו את העוצמה של עצמנו. כמו למשל סיכת “קרב”, שמקבלים חיילים ביחידות קרביות לאחר שהשלימו מסע כזה או אחר, היא מעין תכשיט העצמה – כיוון שהיא למעשה מבשרת על הישג מסוים שהם השלימו בכוחות עצמם, מתוך המשאבים הפנימיים שלהם. על כן, מתוך כך שהם עשו דבר מסוים בקרקע, במציאות כעת ביכולתם לקבל מענק, לקבל תג מסוים שמזכיר להם שהם יכולים, שהם עשו זאת – ואפילו שהם חלק מקבוצה של אנשים שעשו זאת.

קצת כמו שילד בן 3 יחזיק תמונה של אמא שלו, בו היא מחייכת אליו ונראית גאה בו, במיוחד. מעין חיזוק פנימי שכזה. ועל כן, כל חיזוק הוא פנימי – גם כאשר הוא מגיע “מבחוץ”, כי הוא יכול להזכיר לנו מה מבפנים. ישנם שני סוגים של העצמה, העצמות שמגיעות מתוך רבדים אנרגטיים שניתן למצוא בתכשיטים וההעצמה שניתן “למצוא” מתוך סמלים שמזכירים לנו את עוצמתנו.

העצמה אנרגטית

בתכשיטי העצמה שנוגעים ברובד האנרגטי, אפשר לדבר על קריסטלים. יש תכשיטים שיש בהם  אבני חן , שנאמר עליהם שיש להם יכולת לאזן או להעצים משהו במערכת האנרגטית של גוף האדם, או של ישויות בכללי. האמנם, האם זה כך? לא טרחנו להיוועץ במחקרים מדעיים לטובת הכנת כתבה זו, על כן לא נביא את הדעה המדעית, אלא את זו הספקולטיבית, הנובעת מתצפיות אישיות – כאשר כל דעה וכל עניין, גם אם היא מובעת במחקר, היא רק כזו שעומדת בפני אדם והוא יכול לבחור באם לקבל אותה או חלקים ממנה, לא משנה מה מקורה. על כן, לא משנה מה נגיד – זה נשאר ברשות הקורא באם להקשיב ובאם לאמץ אי אילו רבדים בנאמר כאן.

נתחיל מדעתם של אנשים שרגישים לאנרגיות, אלו שיכולים להיחשף לתדרים במרחב, שיכולים להרגיש דברים גבוהים ומרוממים, מעל לתפישה החושית “הרגילה”, או לפחות – תפישה חושית רחבה, מעמיקה ועדינה – כך שהם ערים לרבדים העדינים של “המציאות”. נדמה לנו, שאנשים שכאלו יכולים לחוש תדרים בקריסטל, כמו שהם יכולים לחוש תדרים באופן כללי – כדי להבחין באם מדובר בקריסטל שיש לו כוח ועוצמה, ובאם לא.

הדבר מספר לנו, שיש קריסטלים שהם חזקים, שהם עוצמתיים, שהם מסוגלים לדבר מה – ואפשר להבחין בזה כדרך רגישות אנרגטית. באם הדבר נכון, הרי שזה מספר לנו על חוויה מסוימת, על האפשרות – שקריסטלים יכולים לככב, להביא איכות מסוימת – למי שנמצא בסביבתם. שהרי כמו שנגיד על אדם מסוים שיש לו כריזמה “מדבקת”, או נוכחות מורגשת – שהרי משהו באנרגיה שלו משפיע על הסביבה, במעין טווח וספקטרום מסוים של השפעה. כך גם קריסטל “עוצמתי”, יכול להשפיע על סביבתו.

על כן, יש כל מיני סוגי קריסטלים. בין אם מדובר בסוג עצמו – בשם של “הזן” של הקריסטל, ובין אם מדובר בגוונים, במקור ממנו הגיעו, בגדלים וכיוצא בזה – כל קריסטל ניתן לדמות כמעין ישות, שהיא יכולה להיות מאוד עוצמתית וחכמה, ומשפיעה על מה שבסביבתה.

על כן, אם יש סוגים שונים של קריסטלים, שאולי מסוגלים לדברים שונים, ויש להם יכולת להשפיע על המציאות הפיזית כאן בעולמנו – הרי שאם נשלב אותם בתוך מגוון תכשיטים, תהא להם היכולת לספק צורה מסוימת של העצמה לעונדים אותם. .

שהרי, אם יש קריסטל שמהדהד תדר של אהבה – מי ” שיענוד” אותו, כדרך תכשיט – אולי בצורה של טבעת, צמיד, עגיל, שרשרת וכיוצא בזה – ייחשף לתדר זה של אהבה לכל אורך הלבישה והענידה של גוף הקריסטל, ובכך יחשוף את עצמו לתדר חיובי ומעצים – ובכך, נגיד, ייווצר אפקט של העצמה – כדרך השימוש בקריסטל.

תזכורת לעוצמה שבפנים

על כן, נעבור אפוא לצורה השנייה של העצמה שאפשר לייחס לתכשיטים – והיא זו של התזכורת האישית לעוצמה שבפנים.

בקטגוריה זו אפשר לכלול תכשיטים המכילים מילים או סמלים שהכוונה שנכתבת, התזכורת למישהו שאוהבים או למילים מעצימות, לצבעים אנרגטיים, לסמלים אנרגטיים נמצאים בתכשיט עצמו כתזכורת תמידית וחיבור תמידי לאנרגיה אותה התכשיט מסמל.

בקטגוריה זו נכללת הקולקציה: תכשיטים עם מסר

באהבה
נטע ליבנה.