משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

בסוף השבוע האחרון השתתפתי ביריד READY TO WEAR ושם למדתי לקח חשוב. למרות שהקמתי אתר חדש ומשוכלל והשקעתי בו את מיטב כספי ואת מיטב יכולתי העיצובית והשיווקית, הבנתי שהמפגשים האישיים עם נשים שמתחברות ואוהבות את התכשיטים שלי מרגשים אותי פי כמה וכמה.

זה כיף גדול לפגוש נשים שיודעות להעריך ולפרגן. לראות אותן מודדות ומתלהבות. אמנם לא קל להיות 3 ימים ברצף מחוץ לבית. לעמוד על הרגליים כמעט ללא מנוחה… אבל המפגשים המרגשים פשוט משכיחים הכל. הזמן עף ותחושת הסיפוק נשארת. הפרגון של הלקוחות הנאמנות שבאות וממשיכות להגיע לכל הארועים. הפרגון של החברות, של המשפחה, של הלקוחות שנחשפות לתכשיטים בפעם הראשונה ומתלהבות. אין סיפוק גדול מזה.

להיות אישה עצמאית, אישה יוצרת, אישה שמתפרנסת מעשיית הדבר שהיא אוהבת לעשות, זה כיף גדול. ממש לא מובן מאליו. כל בוקר אני אומרת תודה לעצמי, לחיים, לגורל. כל בוקר אני מברכת את המזל ואת הכח שהיה לי  להחזיק מעמד גם בתקופות הקשות, לא לוותר גם כששום דבר לא נראה בטוח. לא לוותר וללכת לאזור הנוחות, לא לוותר ולהחליט שהסיכון גדול מדי. היו הרבה קולות, גם של הקרובים אלי ביותר, של האנשים שאוהבים אותי ורוצים בטובתי שניסו לשכנע אותי ללכת לאזורים הבטוחים. לחפש את המשרה הבטוחה. עם תלוש משכורת בסוף החודש, עם תשלומי חופשה והבראה. עם פנסיה ופיצויים. עברתי את מלחמת צוק איתן, עברתי עליות ומורדות. הצלחות וכישלונות. והנה אני עדיין כאן. לא מוותרת. לא מוותרת על הרצון להתבטא ולהביע את עצמי. לא מוותרת על הרצון להביא את הקול שלי, את הטעם שלי, את העיצובים הייחודיים שלי ואת המסר העיצובי והרגשי שלי לאוויר העולם.

וכיוון שכל כך התלהבתי מהפגישה על הלקוחות, מיד התיישבתי ליצור כמה פריטים חדשים והנה הם לפניכן…