משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

פרק ראשון בתורת הסטיילינג עפ"י נטוש

האם אני רוצה להיות שונה ומיוחדת או להיות עדכנית ואופנתית? 
עבורי משמעות הסטיילינג נמצאת בעצם העובדה שכל אחת ואחד מאיתנו מוגדר בתת המודע ע”י הלבוש. אם זה מדים, או חגיגי, אם זה  פשוט, או  אקסטרווגנדי או אלגנטי , ספורטיבי או שאנטי באנטי. הבגדים והאביזרים שעלינו נהפכים להיות מי שאנחנו בזמן שהם עלינו. כל בוקר כשאני מתלבשת אני  לובשת את הזהות שלי לאותו יום, לאותן שעות. 
 
חוק מס’ 1
מה שהכי חשוב לי כשאני עומדת מול המראה זה להרגיש מחוברת לדמות שעומדת מולי. להרגיש בנח להיות מי שאני. אם אני מרגישה שבגד לא מחמיא לי, אני לא אלבש אותו, ולא משנה כמה הוא יפה וכמה החברה שאתי או בן הזוג שלי יגידו שאני נראית  מהמם. אם אני לא מרגישה בנח אני לא  קונה ולא לובשת.
 
חוק מס’ 2
אם משהו לא נח לי אני לא קונה ולא לובשת. כמה פעמים קרה שמצאתי נעליים מהממות ונידלקתי, לא היה כזה נח, אבל לא ויתרתי, ורכשתי, וכמה פעמים נעלתי? פעם אחת. כי כשלא נח לי בנעליים, אני סובלת. ואני לא אוהבת לסבול. 
 
חוק מס’ 3.
אני לא אוהבת לסבול. בגדים לוחצים, נעליים לא נוחות, חזיות מגרדות, גרביים מעצבנות… לא ולא ולא ולא. 
בדים נעימים, חזיות תומכות בעדינות אבל ביציבות. גרביים נעימים. תחתונים נעימים שלא נכנסים ולא לוחצים. חיים נעימים מתחילים בפנים. ברגשות, במחשבות, בנינוחות ובנעימות, בקלות ובפשטות.  מצרפת כאן תמונות בגדים שנמכרו אצלי לאחרונה על טהרת היופי שכולל בתוכו נוחות. 
איזה כיף זה לעשות שפגט סתם ככה באמצע היום..  איזה כיף זה להרגיש בנח , איזה כיף זה להתלהב, לחייך, לצחוק.  טעם החיים הוא צבעוני ומגוון ולא רק שחור לבן.