משלוח בדואר שליחים חינם בקניה מעל 300 שח, בקניה מעל 450 משלמים 400

12 חודשי אחריות מלאה על כל המוצרים. החזרות עד שבועיים מיום קבלת המוצר (כפוף לתקנון).

לא כולם יודעים איך הגעתי לעיצוב תכשיטים. 
מגיל 25 עד גיל 40 הייתי מדריכת אירובי ועיצוב הגוף.
אהבתי את מה שעשיתי ועל אף העובדה שהברכיים החלו קצת להישחק וגם הגב לא היה תמיד במיטבו תכננתי להמשיך ולעסוק בתחום ואף להתפתח בכוון של רפואה משלימה והתעמלות למבוגרים….
לחיים היו תוכניות אחרות עבורי. גיליתי גוש חשוד בשד ומשם חלה התפנית הגדולה. מצאתי את עצמי מאושפזת ומחלימה מניתוחים. מוגבלת בתנועה וכמובן שגם הרוח והנפש עברו טלטלה. 
בזמן ההחלמה מהניתוחים חזרה אלי אהבת הילדות הנושנה לעיצוב והכנת תכשיטים. 
העסק התחיל בקטן וכנגד כל הציפיות גדל והגיע לשגשוג של עסק גדול ומצליח שמגלגל מחזורים של מאות אלפי שקלים ומוכר כמויות גדולות של תכשיטים בארץ ובחו”ל. 
הפכתי להיות מותג מוכר בקרב עיתונאי האופנה והסלבס ונשים חובבות אופנה הכירו ואהבו את התכשיטים שלי. כתבות עלי הופיעו בקביעות במגזינים ושלחתי ארגזים מלאים בתכשיטים גם לחו”ל. 
ההצלחה היתה בלתי צפויה ועל אף העובדה שמאוד רציתי להצליח, כנראה שהיה פער בין מי שהאמנתי שאני לבין המציאות. 
כשהחלה מלחמת צוק איתן וחנויות רבות שעבדתי איתן חוו קשיים ובסופו של דבר גם פשטו רגל ונסגרו, מצאתי את עצמי שוקעת לדכדוך וכמו לאחר ריצת מרתון הרגשתי אפיסת כוחות. לא יכולתי להתרומם מהנפילה והייתי זקוקה להמון אוויר וזמן כדי להתאושש ולחזור בכוחות מחודשים לניהול העסק.
באותה תקופה חשבתי אפילו על הסבה מקצועית ושקלתי לבדוק מקצועות נוספים.
למדתי סטיילינג ועברתי תהליכי מסעות רוחניים והעצמה אישית ורגשית שהפגישו אותי עם חלקים בתוכי שלא הייתי מודעת אליהם קודם, על אף העובדה שלאורך כל השנים השתמשתי בשרותם של פסיכולוגים, יועצים ומאמנים שונים.
באחת הסדנאות הקבוצתיות שחוויתי לימדו אותנו לעצור, לנשום, להרגיש.
רובנו חיים על אוטומט ופועלים לפי דפוסים שהתקבעו בתוכנו לאורך החיים. אנחנו לא תמיד מודעים לכוחות ולבחירות שמפעילים אותנו מתוך הדפוסים ומתוך תת המודע ותת ההכרה. דברים שאמרו לנו ושחשבנו בילדות ממשיכים לנהל אותנו גם בבגרותנו. מי שאנחנו חושבים שאנחנו, או מי שאמרו לנו שאנחנו זה לא תמיד מי שאנחנו באמת. החיפוש אחר ה”אני” האמיתי, אחר הייחודיות והמיצוי העצמי ליווה אותי בתהליך ולמדתי לעצור, לנשום ולהרגיש. במקום לפעול מתוך הדפוסים, לפעול מתוך התודעה. להרגיש. להפעיל אינטואיציה ולהקשיב לקול הפנימי. להקשיב לרגשות ולזכור שהרצון החזק ביותר שמוביל אותנו כבני אדם הוא הרצון שיאהבו אותנו והרצון לאהוב. 
בהשראת התובנות האלה עיצבתי ליין של תכשיטים.
התליון לנשום, להרגיש , לאהוב הוא הסנונית הראשונה… 
מזמינה אתכם להתחבר לרגשות. לפעול מתוך מודעות למי שאתם ולמה שאתם רוצים להביא עבור עצמכם, עבור המשפחה והסובבים אתכם ועבור העולם. 
להקשיב לקול הפנימי ולחיות מתוך תשוקה ומתוך חיבור לרגש.
שלכם באהבה
נטע.